Wednesday, August 26, 2009

Krim Jeragat Ndz

NDZ
BERI BUKTI BUKAN JANJI
NDZ Cream adalah kosmetik yang dikembangkan dengan teknologi terkini dengan bahan-bahan semulajadi bermutu tinggi. Cream ini bekerja secara efektif dengan meresap ke dalam kulit untuk memperbaiki tekstur kulit, membantu mempercepatkan pertumbuhan jaringan kulit baru, mengurangi bintik-bintik hitam, bekas jerawat dan noda-noda lainnya.
Keistimewaan:
- Mengandungi paduan dari Ekstrak Mutiara, Ekstrak Akar Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri.
- Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembab yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambat terbentuknya kerutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.
- Dapat melindungi kulit dari bahaya sinar matahari. Sinar matahari dapat menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan noda-noda hitam pada wajah.
- Dapat juga digunakan sebagai alas bedak agar sempurna dan lebih tahan lama.
Khasiat: Dengan memakai NDZ Cream secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.
Cara Pakai: Ratakan NDZ Cream secara merata pada wajah anda setiap hari pada saat sebelum atau setelah bangun tidur, setelah terlebih dahulu membersihkan wajah anda.
Reaksi: Apabila terdapat perasaan gatal, panas atau kulit wajah memerah setelah anda memakai NDZ Cream ini, hal itu adalah petanda bahawa cream ini sudah meresap dan mulai bekerja. Anda boleh meneruskan pemakaian cream ini.
CUBALAH, ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYA

No comments:

Post a Comment