Saturday, October 8, 2011

22 Minggu

ALHAMDULILLAH....

hari ni genap 22 minggu usia kandungan aku...
walau lom rase gerakan baby,
aku dah rase something dalam perut ni...
rabu lalu, tetiba aku rase sesuatu menumbuk aku dr dalam...
3x...teruja aku, tggu kali ke-4, mau panggil encik asben, senyap dah...
takde rezeki ayah lg...hehehe

skang suka pegang perut...
ade rase denyutan dr dalam...lega sangat2...
suruh encik asben rasa, takde pape pon....
hahaha, naseb kamu lah ayah...

selera makan pon sudah kembali,
mood memasak juga kembali...
tgh gian nk wat kuih2 ni, tapi lom start lg...hehehe

next week, 12hb ade check up lg...
aku kena minum air gula, alahai kena jugak...

tah macam mane, malam td ley plak aku mimpi
hospital tu tengah renovate,
aku datang tapi nurse2 takde,
yg ada makcik2 cleaner aje...
apakah maksud mimpi itu...hohoho

kelakar pon ade gak...konpius pon ye gak...
tapi abaikan aje lah...
jap2 lagi mau kuor....yeah....
walaupon cepat penat, aku tetap mau kuor...

mau pigi mane? mau buat ape?
next N3 punya cerita lah ye...
daaaaaa

No comments:

Post a Comment