Monday, April 19, 2010

45 Hari Lagi

pejam celik pejam celik, tinggal 45 hari je lagi aku akan menjadi isteri org.
dah bersediakah aku utk menjadi isteri org...huhuhu...in progress lor...yeker in progress....aku cam tak buat pape pun...hehehe

persiapan perkahwinan plak...sume tak settle lg...tp sok aku nak cuti...teman mr.tunang g pejabat agama, pastu nak gi renew licence kedai mak...kalo sempat nak gi wat HIV test...tp rase cam tak sempat jerk...

nape tak sempat? yelah, sok aku kan nak g SSM tuk renew lesen mak tu...kalo tak ramai org, cepat lah settle...tp kalo ramai org caner...dok la betapa kt SSM tu..hehehe

sok pn aku dah set appointment dgn kakak yg jait baju nikah aku tu...nsb bek kakak tu tak kesah jumpe petang2 sket...sape suh kakak tu ilangkan ukuran yg aku dah bg tu...tak pasal2 nak kena g ukur semula...huhuhu...apalah akak ni...dah ler kami ni busy memanjang...

harap2 sok dapatlah settlekan byk pekara...Ya ALLAH, permudahkan segala urusan kami ini...jauhkan kami dr org2 yg ingin mengkhianati kami...Amin..

No comments:

Post a Comment