Sunday, April 25, 2010

DURIAN OH DURIAN.....

Dah lame tak makan durian…aritu pas balik dr kota tinggi, aku singgah kt pasar borong pandan…hajat dihati nak survey baju utk pengapit kitorg…tp masuk je kawasan parking kt pasar borong tu, kitorg disambut dgn bau durian…so sebelum masuk pasar tu, kitorg pekena durian dulu lah…memula amik 1 jerk…RM10…ade lah dalam 6 ulas kot…tp sebab sedap sgt, mr.tunang amik lg RM10….sampai gak hajat aku nak makan durian…hehehe…TQ sayang
ermmmmmmm sedapnyerrrrr....
sampai mata terpejam dok menikmati rasa durian tu..sedapkan sayang....nak lg leh tak...
nyum nyum nyummmm….



rase cam nak g makan lg lak….sedap woo…
Tapi pas makan durian tu, kepala aku start pusing…adakah aku allergic sama durian…huhuhu…nikmat aku sudah ditarik balik…
Ini yg memula kitorg makan…RM10 satu bekas tu…tak sempat nak amik pict sebelum…rabak kan plastic terus ngap…nyum nyum nyum…sedap…tu yg amik 1 bekas lg…hehehe

Cantik kan….terliur tak…isi tebal…rasa manis…sedap tol….

Oleh kerana sedap sgt….ini saja yg tinggal utk tatapan korg…hehehe…







No comments:

Post a Comment