Tuesday, September 28, 2010

xde tajuk

salam, aku ade citer nk di story mory kan sbnrnye....tp skang, sgt2 xde mood nak karang ayat pjg2....so next time lah aku citer...tu pon kalo igt lg la citer sbnr...ataupon nnt aku citer sbnr plus citer rekaan la...sbb mase tu sure dah igt2 lupe kesah sbnr...kan kan kan kan....

skang waktu rehat...tp lg seploh min nak abes...nak gak tdo sat w/pon sepicing...tapi....tetibe ade 1 bau....bukan bau busuk....wangi....tp tersangat lah wangi smpi aku penin.....bile aku penin,dah tak leh ar nak lelapkan mata...so wat lah entry sat...

pasal citer yg aku nk story kan tu....gambo dah amik....tp lom upload ke pc...tu satu hal gak tuh...malas nk g pnjm kabel...hehehe...nnt2 lah aku upload eyh...bile gambo tak upload lg, aku pon tak leh ar nk story bagai lg...aku nak citer plus bukti...ceh, macam ape je kan...

adoi, serius aku sakit kepala....bau tu pnye pasal ar nih...fenin2...dah mule ngantok pon ye gak....nmpknye, jap lg aku g ngulor ar nih...bes woooo dpt tdo tyme ujan2 gini....skang ari2 ujan2...nsb bek dah ade baju ujan tuk aku...hehehe...bie punye sbnrnye...

abes wktu rehat, nk smbg wat schedule....sok kapal mau mari...pastu stop jap, nk g ngulor....pastu smbg siapkan schedule..dah siap ley g merayap carik kabel...upload gambo....karang citer, the i publish okay....hahaha...itu pon kalo sume ikut perancangan la...

eyh....dah pnjg entry nih...4 min lg waktu rehat abes...lampu idop kang ley ar start wat kije...hahaha...poyos habes kan...stop sini dulu ye....adios...

No comments:

Post a Comment