Monday, November 15, 2010

AKU MAU PULANG….

jam 5.19pm, aku wat panggilan ke enset encik asben.

Isteri : Bie, nak balik kol bape?

Asben : kita balik kol 5.30 la…

Isteri: ok, babai

Abes cakap, aku tgk jam dah 5.20…so tggl 10min lg lah kan…

Aku dah hepi lah nak balik….kemas2 beg….tutup sume keje2 kt desktop…

Pastu mata pon jeling2 la jam kt desktop….

Huhuhu…sudah jam 5.32…mane encik asben ni….

Igt nak call semula…tgk encik asben lalu….

Igtkan mau pulang….sekali bos panggil daaaaa

Hampess tol…..bos encik asben ni sgt2 pendengki tau

Suke sgt pggl org time2 dah nak balik…

Tu kire ok lg…yg tak tahan tu, org dah kuor dr yard pon die panggil masuk semula…

Ish, sgt2 hampessss…..adoyai, nape la encik asben dpt bos cenggitu….

Ikutkan encik asben, die pon dah tanak keje kt yard ni lg…

Tp sabar lah dulu syg…kita lom stabil lg….

Skang kite pulun simpan duit2 byk2…

Agak2 wet simpanan dah cukup utk sara kita 6 bulan,

Kita brenti keje…then kita bisnes….hehehe…impian aku tu…

Wish me all da best ya kengkawan…

*p/s: aku pon dah xde hati nak keje ni….nak dok umah wat biz home based aje…

2 comments:

  1. sabo ye puan.... g la buat cis tat tu.. nnt bole jual.. ahaks!!!

    ReplyDelete
  2. samala..aku pun dah malas nak keje.nak lalalalalalalalalalala je..huhu

    ReplyDelete