Tuesday, November 16, 2010

AL- FATIHAH.....

ALFATIHAH utk arwah ENCIK NASIR TOHAR....HOD ELECTRICAL kt MMHE ni...
moga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg diterima ALLAH S.W.T...


*sbnrnye aku nk wat N3 raya aji td....baru taip sket, dah dgr brite kematian...
terus terbantut idea nk mengarang...lenkali aje lah aku citer ye...

w/pon aku xdelah kamceng mane pon ngan arwah, nape tetibe aku rase semacam bile dgr brite kematian arwah tu...arwah tu penah jd pelanggan aku tau...die 2/3 kali gak la beli koyok kaki ngan aku...ape2 pon,TAKZIAH la utk keluarga arwah...paling sedih skali....sok ari raya...huhuhu....sedih2...

ALFATIHAH gak utk arwah TOK ANDAK aku kt Muar....

Pg2 kol 6, mak dah sms aku...aku dah seriau, igtkan ape2 jd kat family aku...
upe2nye TOK ANDAK aku meninggal....memori aku ngan arwah, aku penah jumpe, salam arwah waktu kenduri kawen aku ritu...

AL-FATIHAH sekali lg untuk arwah TOK ANDAK & EN. NASIR TOHA....
TAKZIAH utk ahli2 keluarga arwah...

1 comment: