Saturday, December 4, 2010

wah, cepat tol mase berlalu

Assalamualaikum everybody.....wah, i'm so happy today....


cepat eik, mase berlalu....dah 6 bulan aku kawen ghupenye...ish2, cam xcayo pon ade....hikhikhik....aku isteri org rupenye....igtkan single lg...hahaha..perasan tol lah ko nisa...
byk gak lah perubahan yg berlaku dlm hidup aku sejak2 berkahwin nih....
biase lah ade sedih, ade gembire, ade pahit, ade manis....
tapi as long as my love ade disisi, aku tak kesah ape dugaan yg mendatang...
chewah....jiwang2 la plak....hehehe sesekali kasik korg tau yg aku ni jiwa2 sbnrnye...
hahaha...sure ade yg menyampah bile bace...
konon nak candle light dinner malam nih...tp malas masak plak...
plus kepala aku sakit giler nih....nape eik...dah beberapa ari aku sakit kpala nih...
tah2 kesan aku minum CC tu kot....
alamak, mmg cenggini ke kesan nye...huhuhu
takmo dah bebel panjang2, cume nak abadikan kenangan arini jerk....
040610.....sweet date for me & hubby....
today 041210, wah, dah 6bulan kita bersama bie....
thanks for all what u did for me.....
i LOVE u so much sayang.....
moga2 ALLAH permudahkan laluan hidup kita....
sayang bie sangat2....mmmmmmuuuuaaaahhhhh...

2 comments: