Monday, January 3, 2011

KELLIE'S CASTLE

salam....ape kabo semua...lame dah tak wat N3....hehehe...bukan tanak wat N3...tp kdg2 citer ade, mood xde....bile mood ade xtau nk citer ape....sudahnya sume simpan dlm ingatan jerk....hancus...dah ler ingatan den tak bape bagus ni...hahaha

utk N3 kali ni, aku nak share gambo2 mse kat KELLIE'S CASTLE ritu...agak teruja bila smpi kat sane...ingatkan tak ramai org mase tu, maklum lah g ari bekerja....tp rupa2nya, ramai gak yg datang melawat castle tuh...

KELLIE'S CASTLE ni, ala2 cam TAJ MAHAL la kiranya....bangunan lambang cinta seorg suami untuk isterinya....aku tak ingat sangat citernye...tapi sang suami bina castle ni untuk isterinya, isterinya mase tu ade kat oversea, tapi ajal maut ditangan tuhan kan....castle tu tak bejaya disiapkan sebab kematian sang suami tu...

kalo lah castle tu siap, cantik weh....sebab bangunan2 yg usang tu ada ciri2 yang unik...hehehe...korang layan lah gambo2 kami tu ye....tak pon sampai ipoh nanti, ley ar korg lawat tempat tu....

nampak tak imej ape kat batang pokok tu?
kalo tak silap aku, pelakon yg jumpa imej tu,
tak ingat plak aku sape nama pelakon tu....

hensem tak mamat kat atas tu...hehehe

terdapat 14buah bilik dalam KELLIE'S CASTLE....

gayat tau mase kat atas nih....

aku yg kecik atau my sayang yang besor.....hehehe

cepat2 lari mase nak snap gambo ni....

my sayang berlatarbelakangkan KELLIE'S CASTLE....

sebelum pulang....gangster tak aku...hahaha

tp nape castle tu senget ek.....

No comments:

Post a Comment