Wednesday, January 5, 2011

KEPALA KERAS KE KERAS KEPALA????

salam & selamat pagi kepada reader2 sekalian...
hoh, ade ker yg bace blog aku nih...
ade kot, cume tak seramai yang bace blog2 kepunyaan OTAI2 sekalian...hehehe

ape yang aku nak citer pagi ni, tentu lah ade kaitan ngan tajuk kan...
pagi tadi, aku telah menguji tahap kekerasan kepala aku...BAGAIMANA????
aku akan bagitau, tapi korg2 jangan mencontohi daku ye...JANJI?????

ok, citernye begini...semalam kan my sayang MC...memula aku igt, my sayang nak amik aku lah time balik kijo...tapi sangkaan aku meleset...
jam 4ptg, my sayang call...huh, kena balik ngan org lain la gamaknye...
aku pon dengan pantas tepon kak ana...
kak, saya nak tumpang balik....kak ana kate OK..

ade lagi sejam sebelum waktu balik...
so aku pon layan FB....singgah blog sana sini...
sekali tengok jam...alamak, dah kol 5...
dengan pantas kemas ape2 yg patut, then kuor dr opis g punch...
aku selamat sampai ke rumah berjumpa dgn my sayang...

bile dah kat umah, cam biase lah...
jalani rutin2 biase kami seperti biase...
takde ape2 yg luar biase sehingga pagi tadi...
uwaaaa uwaaa uwaaa...
dah siap salam2 & kiss2, menujulah kami ke tempat penyimpanan helmet...
my sayang tanye 'mane helmet sayang'?
oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..........
helmet aku tinggal kat opis...
amik ko...
naseb bek ade safety helmet kat umah tu...

akhirnye, aku ke tempat keje hanye dengan safety helmet...hohoho HORLICK...
disebabkan hal ini, aku request my sayang lalu jalan jauh w/pon kami dah lambat...
lambat tak lambat sangat la...tp lambat dari biase lah...
rini aku punch 7:31am...hehehe

so kesimpulannye, kepala aku xde lah keras mane pon...
bile kena lenyek, hancus jugak la...
tp bab keras kepala tu....aishhh...my sayang kate aku keras kepala lorrrr...huhuhu

No comments:

Post a Comment