Tuesday, February 15, 2011

CUTI TP NAPE ADE KAT OPIS

arini cuti sempena MAULIDUR RASUL...tp aku kat opis...ape kesssss???
dilema betul2 dilema...nape dilema?

yelah, bile cuti, aku pon nk la mencotikan diri kt umah....
tdo byk2...tgk tv....malas2 kt umah...
tp mcm mane nak wat cenggitu?

bile kt umah, bos tepon, opis tepon...aik? opis tepon?
jgn la lurus sgt kwn2...
opis tepon maksudnye, no tel opis yg tertera di henpon aku...

diorg tepon, wat aku rase bersalah plak sbb xdtg opis pd ari cuti...
tp bile aku dtg opis, nmpk cam aku tak diperlukan lak...
mcm mane tu? dilema kan...
aish, xsabar nk dok umah, wat duit dr umah...hehehe...impian daku

so bile tak diperlukan, aku pon jd borink...
ngadap FB borink....bace blog org borink...
tp bukan salah tuan punya blog ye..
aku yg ntah pape...blog best pon boley borink...hahaha
sgt tidak patut...

ape yg aku nak bebel kt cni?
nak citer sesuatu, tapiiiiiiii
ermmmm, lain N3 lah....mcm dah nak pjg aje N3 nih...
so, g klik new post ye...
hehehe

No comments:

Post a Comment