Sunday, February 13, 2011

SALAM SUNDAY

nape tetiba lak aku wat N3 ari ahad ni kan..
sbb nye adalah aku berada d opis skang ni...
bekerja di ari mggu adalah pekara biase kt MMHE ni...
mujur encik asben turut bekerja harini...

keje aku dah settle...skang tgh tggu encik asben lak...
maybe encik asben akan keje smpi petang...
tp tghari ni harus keluar g carik makanan dulu..
aku skarang ini sgt2 lah lapar...huhuhu

soalan utk anda...bila perut kosong, adakah anda akan rasa loya?
aku kan tgh lapar skang ni, pastu loya yg teramat lak tuh...
dah balun jeruk mangga sepeket pon tak ilang lg loya tu...
nak tulis kt FB, takut plak ramai yg pk bukan2...
kat blog takpe, sbb tak ramai kwn2 aku tau pasal blog ni...hehehe
kwn2 blogger aku kebanyakkannye baru kenal...SALAM PERKENALAN...

w/pn rakan baik ku lom dtg lg bulan ni, aku tak lah mengharap ape2 pon...
sebabnye dah 8bulan aku kecewa, maka ini bulan tanak pk pape pon...
tp kalau lah ade, aku sgt2 lah suka...hehehe

2 comments:

  1. kalau lapar..saya nangis..
    lepas nangis..pasti ngantuk
    lepas ngantuk..tidolah
    lepas bangun..nangis lagi..

    ReplyDelete
  2. saya pulak kalau lapar tahap gigil2 mesti minum milo panas..pastu makan cam hantu raye berpuase setahun ngeeeeee....lepas tu uwekkkk semua isi perut dan lepas tu baru kembali normal ehehehehe.

    ReplyDelete