Saturday, June 11, 2011

LAYAN BOLA LA PULAK

fuhhh, nasib bek konsert final AF malam esok.
kalo tak mau berebut remote TV ngan my sayang.
mane taknye, malam ni KELANTAN vs TERENGGANU.
negeri kelahiran dia bertarung, mestilah mau tonton kan.

aku pulak, macam sokong kelantan.
sebab ade KFCM...hahaha
sebenarnye aku pon tak tau nak sokong mane.
tak kesah pon sape yg menang.
harap2 takde kekecohan yg berlaku.

ramai giler org kat stadium tu.
SULTAN KELANTAN & AGUNG pon turun padang.

aku memula layan tadi.
tapi sebab tak gol2, aku pon masuk bilik layan laptop.hahaha
aku bukan ape, mase tengok sekejap tadi,
kecoh tol mulut aku, my sayang dah jeling2.
so tanak kacau feel my sayang, aku pon lari lah.

#### sok aku nak g kelas memasak. nanti aku update ye. wish me luck.

No comments:

Post a Comment