Saturday, August 13, 2011

13 RAMADHAN

dah selamat umat Islam berpuasa selama 13 hari...
tapi aku kecundang hari ni...huhuhu

pagi2 lagi aku dah muntah giler2 punya perit...
berkali2 lak tuh....sampai gegel badan aku...
sudahnye aku terpaksa la memontengkan diri sendiri hari ini..

tapi walaupon tak pose, aku bukan makan ape2 pon...
juz banyak minum air putih je arini...
sbb tekak amat lah tak selesa...

petang lak tetibe dapat sakit kepala yg amat sangat...
terpaksa kensel plan nak belanja mak abah buka pose...
terpaksa kensel plan nak g rembat jubah kat bazar kota...
semua disebabkan sakit kepala dan badan yg sakit teramat sangat...

juadah berbuka encik asben pon aku tak sediakan...
sori ye sayang..
ape aku buat hari ini?
melepek sepanjang hari...huhuhu

esok tak tau lagi...
tengok keadaan after sahur sok pagi...
sepanjang sahur 12 hari yg lalu, mmg tetiap hari aku muntah..
tapi yg biase2 aje....tekak pon xde lah perit sangat...
tapi pagi tadi muntah giler2 sampai aku abes tenaga..
dah 3 hari spirulina aku terbuang begitu saja..

harap2 aku sehat esok dan hari2 seterusnya...
baby, kamu baik2 aje ye...

No comments:

Post a Comment