Wednesday, August 3, 2011

RAMADHAN KALI INI

ALHAMDULILLAH.....
masih berpeluang menunaikan ibadat puasa tahun ini...

ramadhan kali ini sangat berbeza...
sangat mencabar, serba serbi sangat la...
hahaha, apa yg sangat tu...

ramadhan kali ini,
xde feel sebenarnya...sebab badan letih hadap loya, mual & muntah2...
tapi tanak ketinggalan untuk berpuasa...
peluang den nak pose penuh ni...hehehe
harap berjaya...

puasa pertama, aku muntah pas buka...
abes sume yg aku makan mase buka kuor semula...
tak sempat nak hadam, mungkin aku kunyah pon tak abes,
terasa kat tekak ni bila kuorkan semula tu...
adoyai, letih toksah citer la...

puasa kedua, sebelum zuhur aku muntah...
tapi aku tak buka, tu kira tak sengaja kan...
so aku teruskan, samada diterima atau tak, aku serahkan kt ALLAH saja...
perut pon tak lapar, cume badan letih yg amat2...
so aku teruskan pose sehingga waktu berbuka...

puasa ketiga, hari ini...
masa mandi sebelum subuh aku muntah lagik..
nasib bek sket...so aku try pose lagik arini...
harap2 dapat bertahan...

sebenarnya, letih yg amat tiap kali muntah tu...
tapi kalo tak kuorkan, tekak aku lak yg tak selesa...
sengsara gak tu...tak cukup oksigen nak bernafas..

ape2 pon, target posa penuh tahun ni...amin...
doakan daku ye...

No comments:

Post a Comment