Monday, November 21, 2011

Kejadian Tanggal 11-11-11

arini 21/11/11
dah 10 hari berlalu tarikh yg jadi idaman ramai org tu...
aku plak bru nak up entry...hahaha
ok lahkan dr tak ber update blog picisan aku ni...

pada tarikh tu, aku cuma kongsi kegembiraan org lain je...
org lain itu adalah sepupu encik asben...
kami bertolak pas maghrib pd malam jumaat dan sampai dalam pukul 2 di kuantan...

mereka bernikah pas asar pada tarikh keramat itu...
ALHAMDULILLAH, dengan sekali lafaz, mereka bergelar suami isteri...


encik asben excited nak tgk upacara akad nikah...sanggup bersesak2 kt pintu..

selepas upacara selesai, tetamu disajikan dgn nasi dagang..
aku awal2 lg dah makan, banyak plak den makan...hehehe

esoknye, 12/11/11 majlis persandingan dijalankan...
encik asben jadi org paling bizi sekali...
aku juz dok diam2 aje...hehehe

13/11/11 plak, majlis persandingan belah lelaki...
tak jauh mane pon, sebab tu wat majlis selang sehari...
pas majlis, kami bergerak balik johor...
sampai tenggaroh dah kol 9pm, terus layan masterchef...
hehehe

last but not least,

kami bersama pengantin of the day...

SELAMAT BERBAHAGIA ye anis sheera & mohd qayyum..

1 comment:

  1. Selamat Pengantin Baru Anis & Qayyum :)

    mereka honeymoon di mana?

    ReplyDelete