Thursday, November 3, 2011

Update 26 Minggu

salam

sepatutnye next week aku nye appointment check up,
tapi semalam encik asben amik cuti ade urusan bank + urusan rumah,
dah alang2 ade kat area hospital tu kan, gi lah serah diri...hehehe

mase sampai mmg lah tak ramai org, tapi doc plak takde, doc busy,
hahaha, padan muka kena menunggu...
dah serah buku pink, kena timbang berat dulu...
hahaha, 3kg dalam mase 3minggu...hebat tak?

adoyai, aku makan sket aje pon, tapi banyak kali lah...hehehe
so total kenaikan adalah 6kg selama 6bulan peknen ni...
normal tak ek?

doc kate since result minum air gula aritu ok,
kira takde masalah la w/pon berat aku naik melampau..
semalam nak snap gambo, tapi tak bejaya lak,
so takde lah gambo aku gumuks...hahaha

so hasil scan, uri aku dah naik - ALHAMDULILLAH
doc dah confirmkan baby - i'm a girl
tak dapat tengok muka sbb tangan baby tutup muka
berat bayi almost 700g at 6month...ok ker?

see, bby baru 700g, aku plak selain perut yg semakin jelas kelihatan,
takde lain yg berubah rasenye...so kat mane ye berat yg melampau tu?
ape2 pon risau gak ni, selera semakin ada, macam2 nak makan...huhuhu

overall, aku gumbira...hehehe

No comments:

Post a Comment