Thursday, May 5, 2011

AHAD PERTAMA MEI

korang tau bile hari IBU? kalo tak silap aku, ahad pertama bulan MEI kan...hari BAPA lak, ahad kedua bulan JUN...betol ker?

anggap aje lah betol kan...hehehe

agak2, kenapa tiada tarikh khusus untuk HARI IBU & HARI BAPA tu ek?
aku rasalah kan, sebab sepatutnya hari2 kita hargai ibubapa kita kan...
sape setuju dgn den? angkat keyboard...hehehe

lagi 1, kenapa pilih ahad di declare sebagai HARI IBU & BAPA tu?
ahad dipilih supaya kita dapat menghabiskan masa bersama ayah & ibu pada hari tersebut...hehehe, aku tanye, aku yg jawab...

yelah, ade logiknye ahad dipilih....sebab isnin hingga jumaat/sabtu, ramai yg bekerja dan sibuk dengan urusan masing2..so ahad ley la menghabiskan masa bersama keluarga lak..

tapi kan, keje macam aku ni payah banyak tau...hari2 adalah hari isnin kalo ade project...ahad kena keja, public holiday kena keja, huhuhu...

dah2, ape aku merapik ni...lari dari tajuk dah..berbalik kpd citer hari ibu tu..
aku rase macam nak wat kek untuk mak aku nnt...tapi ahad ni macam kena keja aje...huahuahua....

No comments:

Post a Comment