Thursday, May 19, 2011

RASMI SUDAH

ape yang rasmi tu? alahai...hari ini dengan rasmi nya aku bergelar SURI RUMAH...
kenapa aku jadi surirumah seawal usia ni, nanti2 lah aku citer...

ape aku nak buat arini?
arini mau malas2 saja...dalam pala otak ni dah plan macam2...
banyak keja yang aku harus selesaikan bila dah jadi surirumah ni...
tapi untuk hari ni, relax2 sudah...hehehe

tapi kan, sentap gak pagi tadi...bukak2 FB, bace post ustazah dr SMKABP...
usatazah nak maklumat ex-student yang dah berjaya sbb nak kumpul info untuk jadikan SMKABP sebagai Sekolah Kluster...

alahai...aku baru jerk bersara...hahaha...
takpelah, dok umah pon ley berjaya kan...insyaALLAH...1 hari nanti lah ye...AMIN

2 comments:

  1. selamat menjadi surirumah...kerjaya juga tu..24jam lagi....

    ada masa cerita lah ya kenapa....

    selamat maju jaya :)

    ReplyDelete
  2. TQ daddy ziyyad...
    mmg nak citer pon, tp nnt2 lah..tggu mood mari...hehehe

    ReplyDelete