Wednesday, January 4, 2012

35 Minggu

salam 1 malaysia,

arini kalo ikut ticker tu, usia kandunganku dah 35minggu. ALHAMDULILLAH aku sehat2 aje. baby pun mungkin sehat2 jugak. sebab galak gerak2, tumbuk2, geli2 kat dalam perut aku ni. gelihati pon ye. hehehe. pasti aku rindu saat2 gini bila baby dah kuor nnt.

insyaALLAH, rabu next week, bila kandunganku 36minggu, aku kena gi scan baby. nak tengok kepala baby dah pusing ke belum. harap2 aku tak perlu jalani ECV. biarlah natural kan. hehehe.

kawan aku si fateng, dah selamat lahirkan baby boy 2jan lalu. aku kawen dulu, dia lak yg dapat baby dulu. hehehe. rezeki masing2 kan. kalo tak kerana episod sedih itu, aku dah abes pantang pon masa ni. tapi aturan tuhan xde sape yg tau kan. ALHAMDULILLAH, selepas 2bulan aku disahkan hamil sekali lg.

dan kini aku sedang menanti saat kelahiran anak pertama kami. doakan ye kawan2.

No comments:

Post a Comment