Saturday, August 14, 2010

ape2 aje lah.....

Alhamdulillah.....masuk hari ke-4 umat islam berpuasa....aku pon setakat ni ok lg....harap2 dapat pose penuh thn ni....hehehe,kalo den dpt pose penuh, maka nye den dapat berite gembira la....lalalala...riang nye dalam hati....hehehe..
uits, awat seronok lebey2 tu....hehehe...perasan dapt pose penuh...dalam debar, aku terasa excited lak...nak tunggu keputusan sama ade aku pregnant ke tak....rase2nye peknen tak eik...actually aku dah lewat nih....tapi oleh kerana schedule aku pon tak berapa teratur, so tanak lah wat test tuh...tanak hampe lg...huhuhu..
sebenarnye kan, bie plan nak blk ganu harini....then cuti sampai rabu depan...tp tetibe bie fwd email: application rejected....cuti bie di reject oleh bos die....huhuhu...tak jadi balik kampung lah gamaknye...aku sakan gelakkan bie...sebab mlm td, borak ngan umi...umi kate, balik raya je lah nanti....tp bie tetap nak balik gak...tp still tak dapat balik...cian bie...
aku plak, tetibe jadi takut bile aku tgk shipmovement....maybe ada kapal waktu raya nnt....waa waa waa...caner nak balik kampung.....nak raya nak raya nak raya.....hampes la management nih....awat accept kapal waktu hari raya....ish, nnt diorg sedap2 cuti raya, tp team aku? kena keje? tanak tanak tanakkkkkkk.....
ermmmm, berita itu buat aku jd cam xde mood aje....nasib seorg kuli...huhuhu....
since tak jadi kampung, mau buat ape ye ini petang? bie nak tukar cermin keta, g kota tggi amik ndz, pastu nak wat ape eik? tdo bes gak kan... alahai.....tak jadi balik kg, kena pikir menu berbuka ptg ni lak...adoyai...ish ish ish....nak masak ape ye....
nak g carik resepi la....daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment