Friday, August 6, 2010

cUbE tRy TeSt.....

aku nak citer pasal kejadian 14/07/2010 yg lalu...
setahun selepas, tempat kejadian yg same, moto yg same......ish, adik aku xcident lg....so aku kembali lg kat cni...jabatan kecemasan hospital sultan ismail....tahun lepas aku ade kt cni gak...sbb yg same, adik aku xcident...huhuhu

so, ini lah die mangse kemalangan tu...die tetap seorg mangsa w/pun die yg langgar budak pompuan tu...ade ke patut budak pompuan tu u-turn tetibe kat jalan yg same...adik aku yg tgh laju ni, dah tentu lah tak sempat nak elak...apalagi....hantam sajalah...adoyai...


tu dia....kaki dah mula bengkak....macam patah jerk....ni die baru kuor dr bilik pemeriksaan awal...nak g xray jap g....


ini plak, dah kuor dr bilik xray....so ni tgh tunggu turn nak jumpe doktor wat rawatan lak...xray td suspect kaki patah....kat are buku lali tuh...so mcm nak kena simen la tuh....tengok tu...dah malam2 pon ramai org....makin malam, makin ramai org tau....huhuhu



waktu ni kalo tak silap dah pukul 11lebey....xcident kol 7lebey td....darah pon dah kering...byk gak luke2 kat tgn tu....darah kuor meleleh2 mase maghrb td....seriau aku tgk....




tu dia, sana sini luke....darah pon sane sini....ngan baju keje lg tu....xcdnt pas balik kije....tak sempat sampai umah pon....tersadai kt hospital smpi tgh malam.....


lame sgt tunggu turn nak masuk jumpe doktor....datang giler aku....klik sane sini dgn henpon cokia....so hasil nye tak bagus mane lah kan...tp boley la.....


ini hubby ku...die yg byk tolong....kalo xde die, xtau lah caner aku nk uruskan adik aku tu...time kaseh byk2 sayang....


mangse tgh penin, adoyai mane nak cekau duit repair moto....

aku yg sudah terlalu bosan menunggu.....huhuhu....akhirnye kol 2 pg gak sampai umah....sok aku terus amik emergency leave....hahaha

























































No comments:

Post a Comment