Friday, September 23, 2011

Menjelang 20 Minggu

Salam semua,

kalo tak salah kira, esok(24/09/11) genap usia kandungan aku 20 minggu.
maknanya dah 5 bulan lah kan...tapi perut aku masih comey lote...
tak macam peknen pon...hehehe

risau pon ye gak sebenarnya...tapi kalo perut kecik, baby kecik lah kan..
takpe baby kecik dalam perut, kuor nanti biar membesar dengan jayanya...
harap2 begitulah...

ade lagi satu yg aku risaukan, tentang pergerakan baby dalam perut..
bila ya start rase pergerakan baby?
aku sampai saat ni lom rase lagi...
ke aku yang tak pasan atau dengan kata lain tak tau..hahaha

tapi takmo lah risau2kan...banyak2kan doa aje ye tak...
harap2 baby selamat menjengah dunia dan membesar
menjadi insan yg berjaya di dunia & akhirat...amin...

1 comment:

  1. kdg2 kite x perasan bby gerak la nisah... klo ko tgh dok berangan n tetibe ko rase mcm ade bende kuit2 kt perot ko tu namenye dia gerak la... tp x lame.. kejap jek... ape2 pun same2 doa semoga bby kite same2 sihat kt dlm tuh...

    ReplyDelete