Friday, September 30, 2011

Penghujung September

Salam Jumaat semua,

kejap je kan dah jumaat...
kejap jer bulan september...
sok start bulan baru, oktober...
pantas sungguh masa berlalu..
kandungan aku pon dah 21 minggu...
harap2 selamat semuanya...

sebut psl kandungan, aku lom rase gerakan baby lagi...
cume kdg2 perut aku mcm letop2 lak...
baby kentot kot...hahaha
kdg2 pulak, bile letak tangan kt perut,
eyh, denyut2 la....mase tu tersenyum lah aku...
takmo risau2 lah kan, doakan aje segalanya lancar...

dah jumaat pon rini, citer ahad ritu tak sempat nk story..
story kt sini aje lah eyh...

ahad; 25/09/11

pagi kat umah aje same mak,
encik asben kena masuk keje, ade emergency...
pastu tengahari mak kuar ngn amat, malas nak ikut...
petang dlm kol 5 mak gerak balik, aku pon kuor...
g shopping barang dapur kat kipmart...
dari kipmart gi umah kak sal...
dah beso haziq...montel tol die...
makan sate kat umah k.sal, naseb bek bukan makanan berat...
makan bape cucuk aje, perut senak mak ai...

dari umah kak sal, gi umah zul kat blok 8...
ade mee kari, popia, kuih kastard, wallahai...
sume feveret aku...hehehe
dah name pon feveret, sume aku makan...
akibatnye, hah amik ko...
senak perut den...

kol 10 balik umah, layan citer fantaghiro,
ding dong abes citer, terus tido kekenyangan...hehehe

k, nak citer tu aje...hehehe

ahad ni plak, insyaALLAH nak attend seminar DR.AZIZAN...

sekian dulu, daaaa

1 comment:

  1. jangan risau..average nya ~ 23-24 minggu akan rasa baby movement tu

    ReplyDelete