Wednesday, April 13, 2011

ENTRY LEWAT PETANG

takmo panjang2...
juz nak abadikan beberapa perkara

1) dengar ayat yang mampu menyenangkan hati di kala gundah...
My Big Bos: Saya dah cakap dengan HR, kena amik sume sekali seramai 9 orang yg ade kat LNG nih..

aku amat lega dengan kata2 itu...sebab kata2 My Big boley dipercayai...

2) kepala aku sangat2 sakit...aku mau balik dan tido saja...

3) nape bibir aku kering walaupon aku sentiasa minum air.

4) nape aku takde selera nak makan walhal aku sangat lapar.

5) aku dah patut tenang sekarang ini, tapi ape yang masih membuatkan aku masih berdebar2 ni? harap2 semuanya ok...

6) rakan sekerja mengatakan aku lain hari ini...ape yang lain? biase2 aje aku rasa...PELIK....

7) balik ni nak masak ape? semalam dah ponteng masak, arini tak boley ponteng lagi...huhuhu


SEKIAN dari LNG/LPG Marine Repair

No comments:

Post a Comment