Wednesday, April 13, 2011

LUNCH HARI INI

salam semua...tetibe lak datang mood nak wat N3...so layan aje den nak merapu jap lagi..hehehe

ape kaitan tajuk ngan N3 ni...mestilah ade kaitan kan...korang dah lunch? aku baru jerk sudah...lauk arini adalah ikan goreng kicap...mak aih, 3 biji aje aku letak cili, tapi pedasnye boley la tahan..tapi pedas2 lagi laju den makan...

yang aku nak kabo bukan pasal lauk lunch aku tuh, tapi pasai aku kena makan sorang2...huhuhu...alkisah selalu aku makan berdua ngan my sayang..keja tempat yg same so haruslah makan bersama kan..selalunye port kami makan adalah kat bilik meeting opis aku...sekali arini ade lak yg curik port makan aku tu...dan bukan calang2 orang yg cilok port aku tu..My Big Boss u know...hahaha, padan muka den kan...

makanye kami kena lah carik port lain kan...carik punye carik, mase lak berlalu ngan pantas, so kami decide makan kat meja masing2..dah tu macam mane lak ngan lauk? aku wat 1 bekas aje pon..so my sayang g makan dulu...aku makan kemudian...pas my sayang antar makanan, aku pon makan depan komputer...sambil2 BW kat blog2 yg best...

abes je makanan aku, datang la pulak mood nak update blog...maka terhasil lah cerita ini...hehehe

***hari2 dok pikir nak masak ape? korang camtu tak? ke korang dah sedia jadual makanan untuk seminggu? aku ni nak wat jadual tak buat2 smpi skang..adeh la

1 comment: