Saturday, April 30, 2011

KISAH MALAM JUMAAT

khamis malam jumaat yg lalu, aku diserang penyakit kencing kotor lg..sakitnye hanya TUHAN yg tahu...bermula dari jam 11 lebey, aku dah cuak...ape yg aku takuti, terjadi lagi...aku ulang alik ke tandas hingga jam 4am...aku dah tak tahan, lalu kejut encik suami..mohon dibawa ke klinik...aku mau ubat dan MC...selepas makan ubat, jam 6lebey aku lena sehingga tengahari...terlalu mengantuk sebab sepanjang malam tak tdo..

macam mane aku boley terkena lagi? aku pon tak tau...termasuk yg kelmarin, dah 4 kali aku kena kencing kotor ni? adakah aku penghidap batu karang? nak kata tak cukup minum air, siang aku dah abiskan air masak 1.5liter...cume malam tu, lepas dinner aku lupa minum air...

anda penah kena kencing kotor? sakitnya hanya TUHAN yg tau....saat itu, toilet jadi tempat paling faveret skali....

baca lebih lanjut kat sini

http://ubatsihat.blogspot.com/2007/07/kencing-kotor-uti.html


harap2 aku tak terkena lagi lepas ni...

4 comments:

  1. selamat malam dik..
    ibu kak ayu selalu kena.. alhamdullilah.. setahun dah semakin sihat..
    ibu ada tanam daun tersebut..
    sila lihat ini

    http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/04/cukuplah-seminggu.html

    ReplyDelete
  2. TQ kak, ley la mintak cket nnt....hehehe

    ReplyDelete
  3. haa petua guna daun tuu ok gak dik .. kita ikhtiar kan ..
    sedih dan susah ati sampai x tidur mlm tuu .. huhuhu

    ReplyDelete
  4. hehehe...tul kak...mmg xley tdo...asik nk dok kt toilet aje...

    ReplyDelete